Gratis verzending boven de €50,-
Verzending binnen 1 - 3 dagen
Betaal hoe jij wil - Veilig en snel
Gratis inpakservice
Menu

Bestellen en verzenden

Wat is de levertijd?
Wij zorgen ervoor dat jouw pakketje altijd binnen 1-3 dagen op de post gaat. Het is daarna aan PostNL om jouw pakketje zo snel mogelijk bij jou thuis te bezorgen. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging en een verzendbevestiging, waarin je een track & trace code vindt om de bestelling te volgen.
 

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen bij MANZ Lifestyle van minimaal €50,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland. Bij bestellingen onder de €50,- rekenen we €4.95,- verzendkosten. We verzenden op dit moment helaas (nog) niet naar het buitenland. Woon je in Nederweert of in Weert? In dat geval bezorgen we persoonlijk je bestelling voor €2.95,- (boven de €50,- gratis). Je kunt deze optie kiezen tijdens het afronden van je order in het bestelproces.
 

Een product is uitverkocht, komt het nog op voorraad?
Altijd vervelend als een product dat je graag wilt bestellen uitverkocht blijkt te zijn! Het kan zijn dat het product al is (na)besteld, maar nog niet is geleverd of onderweg is. Neem in dit geval altijd even contact met ons op, zodat we kunnen kijken naar de status van de levering. Soms kan het ook zo zijn dat we een product niet hebben nabesteld, maar dan kijken we graag samen met jou naar de mogelijkheden om het product alsnog zo snel mogelijk bij je te kunnen bezorgen! 


Een artikel is beschadigd of verkeerd geleverd, wat nu?
Wat vervelend om te horen! Als je een klacht hebt, kun je contact opnemen met info@manzlifestyle.nl of je vraag indienen via ons contactformulier. Vermeld hierbij als je naam en bestelnummer, zodat we zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen. Is er schade aan een product? Meld dit dan altijd binnen één dag na ontvangst en stuur ons een foto toe van het beschadigde item, zo kunnen we zo snel mogelijk een passend oplossing bieden.


Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we jouw order wijzigen of annuleren. Neem hiervoor altijd contact op met de klantenservice. Is uw bestelling al onderweg? Dan is het mogelijk om de bestelling na ontvangst te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen.
 

Terug naar de homepage

Aan het laden...